חבילות שיווק מיוחדות כוללות צילום ועריכת סרטונים ויראליים במחירים מיוחדים

שירותי גיוס עובדים

ברוכים הבאים לשירותי גיוס העובדים הדיגיטלי של תומאסו! אנו מתמחים בהבאת המועמדים האיכותיים ביותר לחברות המובילות בישראל ובעולם

פתרונות גיוס עובדים מותאמים אישית

איך אנחנו מגייסים?

אנחנו משתמשים בפרסום ממומן וממוקד ברשתות החברתיות המובילות, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וגוגל. באמצעות קמפיינים ממוקדים אלו, אנו מגיעים לקהל היעד המדויק ביותר ולהביא את המועמדים האיכותיים ביותר לכל סוגי המשרות.

הניסיון שלנו

עם שנים של ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי והגיוס, ועם לקוחות רבים כמו: תחנות דלק פז, תחנות דלק סונול, Be Pharm, דולצ'ה דיבאני ועוד רבים וטובים. אנו מבינים את צרכי השוק המשתנים ואת הדרישות הייחודיות של כל עסק, ומספקים פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח.

צרו קשר לפרטים נוספים

חברת תומאסו

חברת תומאסו מספקת שירותי דיגיטל °360 ללקוח ומעניקה שירותים בתחומים הבאים: שירותי סושיאל- ניהול דפים עסקיים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק, יוטיוב ועוד, ניהול קמפיינים בכל הפלטפורמות, יחסי ציבור ועבודה עם אושיות רשת, עיצובים גרפיים ומיתןוג עסקי, בנייה ועיצוב אתרים, מסחר ב eBay ו- Amazon, ליווי וייעוץ לעסקים, כתיבת תוכניות עסקיות, הרצאות ועוד.

אנחנו רוצים להאמין שאנחנו שונים וטובים יותר מכל השאר, וזה כי:

  • מה שבטוח, זה שמאיתנו אתם תקבלו הכי הרבה בכל מה שקשור לניהול דפים עסקים ברשתות החברתיות, גם בניהול הקמפיינים, גם בעיצובים הגרפיים והכי חשוב, גם ביחס האישי החם והאוהב שאנחנו מבטיחים לכם שאין כזה!
  • כל מי שעובד במשרד שלנו, עובד ופועל מתשוקה ומהבנה מלאה שאנחנו צריכים לספק תוצאות לכם, הלקוחות שלנו.
  • שקיפות מלאה
  • המטרה שלנו היא משותפת, והיא הצלחת העסק שלכם, ולכן אתם תהיו שותפים מלאים לכל התהליך.

משרדנו עובד עם חברות בתחומים ובענפים מגוונים: בתי קפה ומסעדות, נדל”ן, תקשורת, מיסוי, עריכת דין, ריהוט, אתרי מסחר e-Commerce, תכשיטים, אופנה, ברים, אושיות וכוכבי רשת, ביוטי וקוסמטיקה, הנדסה והנדסת חשמל בפרט ועוד!

אנחנו מחפשים אתכם, חברות גדולות, עסקים בגודל בינוני וגם קטן, ארגונים, וגופים אשר רוצים לצאת לתהליך ארוך ולדרך משותפת יחד, שבה ניקח אתכם אל השלב הבא!

בעלים ומנכ"ל

תומר פולת, בן 30, בוגר תואר שני ב”אסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית”, בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות ב- “שיווק, פרסום ודיגיטל”, בוגר קורס מנכ”לים ויזמים ומשתתף בתוכנית אקסלרטור של אמזון – Amazon Founders Club.

את חברת תומאסו תומר הקים בשנת 2017 ומאז הספיק לפתח את החברה משמעותית, להרחיב את תחומי העיסוק שהמשרד מתעסק בהם, להגיע ללקוחות גדולים וכן גם לקטנים ובינוניים, והכי חשוב לשלב צוות של עובדים שכל הזמן רעבים להצלחה ועם תשוקה עזה לעולם הדיגיטל.

תומר הוא יזם בנשמה,  הוא המייסד של חברת הסטארטאפ EquaLanguage”. בתחילת 2022 הוא סיים את השתתפותו בתוכנית אקסלרטור בשם “Modo” תחת חממת “Rishon Startup“, תחת התוכנית הוא פיתח וייסד את החברה “EquaLanguage” שמטרתה לעזור לאוכלוסיית החירשים, כבדי שמיעה וגם לאוכלוסיית האילמים והאילמים סלקטיבית להשתלב בחברה, במקומות עבודה, במוסדות לימודיים, ובנוסף לעזור לאוכלוסייה זו לקבל שירותים מונגשים מנותני שירות ומגופים ציבוריים וכל זאת על ידי יצירת אפליקציית העברת מסרים מיוחדת.

משנת 2020-2022 תומר שימש כמנהל e-Commerce של חברת “פרטנר תקשורת“. במהלך שנתיים אלו, תומר תרם רבות להקמת אתרי מסחר רבים מצליחים שברשות החברה, היה אחראי על מהלכים עיסקיים ושיווקיים גדולים, כתב תוכניות עסקיות, כתב מעל ל- 40 מסמכי דרישות והניע פיתוחים חוצי ארגון שיתרמו לחברה לעוד שנים רבות.

מצ”ב לינק לכתבה שעשו על תומר בקהילת “מנהלי שיווק מצייצים“: https://shivuk.me/meet/21876

חבילות גיוס העובדים שלנו

חבילה 1: קבל מועמדים ושלם

  • תיאור השירות: גיוס עובדים איכותיים דרך פרסום ממומן בפלטפורמות המובילות - פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וגוגל.
  • איך זה עובד: אנו מנהלים קמפיינים ממומנים הממוקדים בדיוק לקהל היעד שלך ומביאים את המועמדים האיכותיים ביותר ישירות אליך.
  • עלות: תשלום לפי כמות הפניות הנכנסות. העלות משתנה לפי הענף העסקי.
  • למי זה מתאים: מתאים לחברות שרוצות לקבל מועמדים רבים בזמן קצר ובעלות ידועה מראש.
צרו קשר לפרטים נוספים

חבילות גיוס העובדים שלנו

חבילה 2: גייס מועמד ושלם

  • תיאור השירות: תשלום רק כאשר המועמד מתקבל לעבודה.
  • איך זה עובד: אנו מנהלים את תהליך הגיוס מתחילתו ועד סופו, כולל סינון, ראיון ראשוני והצגת מועמדים איכותיים בלבד.
  • עלות: תשלום לפי מועמד שהתקבל לעבודה, כולל המשכורת הראשונה + 10%. העלות משתנה לפי הענף העסקי.
  • למי זה מתאים: מתאים לחברות שמעדיפות לשלם רק על תוצאות בפועל ולהבטיח שהמועמדים אכן מתאימים.
צרו קשר לפרטים נוספים

חבילות גיוס העובדים שלנו

חבילה 3: הכל כלול

  • תיאור השירות: ניהול סושיאל מקיף וגיוס עובדים בהתאמה אישית.
  • איך זה עובד: כוללים פרסום ממומן, יצירת תוכן מותאם אישית (סרטונים וגרפיקות), ניהול עמודים ברשתות החברתיות, וניהול קמפיינים פרסומיים.
  • עלות: תשלום חודשי קבוע עבור ניהול סושיאל, בנוסף לתשלום על כל מועמד/עובד שהתקבל.
  • למי זה מתאים: מתאים לחברות שמחפשות פתרון כולל לניהול נוכחות דיגיטלית וגיוס עובדים באיכות הגבוהה ביותר.
צרו קשר לפרטים נוספים

המלצות מלקוחות

דילוג לתוכן