שילוב בין ערוצים
הרצאה שהיא חובה
- שילוב
- בין
- ערוצים
- שילוב
- בין
- ערוצים
תומר מאמין גדול ומומחה בתחום ה- Omni channel.
שילוב בין ערוצים הוא בעצם ניצול כמה ערוצי מכירה והשילוב שלהם.
לדוגמה- יצירת מבצע שמי שקונה דרך האתר, יקבל קוד קופון של 50 שקלים לרכישה בסניפים הפרונטאליים של אותה חברה.
ההרצאה תדבר על איך עושים ומייצרים שילוב כזה בין ערוצים בצורה נכונה, מבלי לשחוק את הלקוח, ועל איך מניעים נכון את הלקוח לפעולה ובזכות פעילות של שילוב בין ערוצים ניתן להגדיל ולשפר את מערכת היחסים עם הלקוח.
מתאים ל: חברות וארגונים, מכללות ואוניברסיטאות, בעלי עסקים קטנים ובינוניים, לעיריות אשר רוצות להעשיר בידע חשוב את התושבים.