חבילות שיווק מיוחדות כוללות צילום ועריכת סרטונים ויראליים במחירים מיוחדים

קנייה ווסט אתה גאון שיווק אמיתי

מי שאוהב שיווק, אפילו קצת, לא יכול שלא להעריך ולשנוא בוא זמנית את קנייה ווסט.

*למי שלא מכיר, הנה סיקור קצר על אחד מהאומנים הגדולים בכל הזמנים- לחצו כאן ועברו לויקיפדיה.

מי שמכיר את הזמר, לא יופתע לגלות שהאלבום היה צריך לצאת ב- 24.7 ביום שישי, אך כמובן שהוא לא יצא והוא “נדחה” ל- 6.8 ונחשו מה, הוא גם לא יצא ב- 6.8.

אז איך אדם שלא עומד בהתחייבות שלו בשום צורה, מקבל כל כך הרבה אהבה ואהדה? ובמקום שאנשים יתאכזבו ויגידו שהם לא ישמעו יותר את האלבום שלו, הם מצפים לו יותר מיום ליום.

הזמר שכר את שירותיו של האצטדיון העצום באטלנטה לצפייה באצטדיון לחצו כאן

ונראה שהוא נהנה מכל שנייה שם! הוא ישן בחדר שנראה כמו חדר של מעונות סטודנטים, עושה כושר, עשה כבר 2 הקרנות לאלבום עם אלפי אנשים בתוך האולם, מארח ראפרים מובילים ובעיקר נראה שהוא מפוצץ השראה אחרי הפרידה עם קים קרדשיאן.

החדר של קנייה ווסט מצד שמאל ומצד ימין ניתן לראות את קנייה באולם העצום לבדו

אז איך לעזאזל מצליחים ליצור כל כך הרבה באזז ולגרום לכל העולם להסתכל עלייך ולצפות לך?

שיטת השיווק של קנייה ווסט מאוד ברורה, הוא “בלתי ניתן להשגה” והוא “כל יכול”. אם הוא רוצה לעשות משהו משוגע, הוא עושה, בלי לחשוב על זה יותר מדיי ולפעמים זה מצליח לו ונחשו מה, הרבה פעמים זה גם לא מצליח לו.

אך אין ספק שלקראת האלבום החדש שלו “Donda” שמוקדש לזכרו של אימו, אנשי השיווק שלו והוא עצמו עושים עבודה מדהימה, שכן אינני זוכר באזז כזה מסביב לאלבום מעולם!

מצד אחד, הוא דוחה ודוחה את האלבום, מצד שני הוא מגדיל את הצפייה עם התוכן שהוא משחרר לרשתות, עם הופעות ההשמעה שהוא עושה באצטדיון כשהוא כולו מכוסה ולא רואים את פניו.

החדר שהוא ישן בו נהיה סופר ויראלי ואין עמוד או צהובון שלא שיתף את החדר הזה.

“מעשים גדולים יוצרים באזז גדול”!

החדר של קנייה ווסט ביחד עם חבר שבא לבקר, מה דעתכם?

והדבר האחרון המטורף הוא האצטדיון העצום שהוא שכר ר-ק לעצמו, הוא הבטיח שהוא לא הולך לצאת מהאטצדיון עד שהוא לא ישחרר את האלבום, אולי כדי לזרז את עצמו ולדחוק עצמו לפינה, אולי כי מעשים גדולים יוצרים באזז גדול וזו בדיוק הפואנטה והנקודה הסופית שאני רוצה לגעת בה.

שקית אוויר מההופעה של קנייה ווסט שנמכרת ב- 3333$ דולר! הייתם קונים?

דילוג לתוכן