חבילות שיווק מיוחדות כוללות צילום ועריכת סרטונים ויראליים במחירים מיוחדים
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

מדוע קידום אורגני טוב ובריא יותר מקידום ממומן בגוגל?

הנושא הזה לא חדש ואפילו קצת חרוש, אבל ויש אבל גדול..

גוגל לא מפסיקה להתקדם ולהביא איתה עוד בשורות ועוד קטגוריות חדשות ולכן הנושא הזה תמיד יהיה רלוונטי. אז לכל מי שלא יודע ישנם 2 סוגי קידום עיקריים בגוגל :

1. קידום אורגני בגוגל (SEO) – קידום ללא תשלום

סט פעולות הכולל שיש לבצע על מנת להביא למקסימום פוטנציאל החשיפה של אתר במנועי חיפוש

(במקרה שלנו גוגל).תהליך יצירת תנועה איכותית וטבעית של גולשים לאתר היא משימה מורכבת וחשובה ביותר כדי להפוך כל אתר לאתר מצליח. כדי להגיע לראש רשימת החיפוש באופן אורגני וללא תשלום צריכים לעבור תהליך ארוך מאוד. אז כל מי שחושב שקידום אורגני זה עניין פשוט וכמה ימים הוא יסיים לעשות אותו באתר שלו, יש לו טעות חמורה- גוגל דורשים המון!

(במידה ויעניין אתכם כתבה רק על קידום אורגני עם הסבר ושלבים אשמח לתגובות).

יתרונות של קידום אורגני בגוגל:

– חשיפה לא מוגבלת וקליקים שלא עולים כסף

-פיתוח נכס שיכול להניב הכנסות לאורך זמן

– טראפיק איכותי (ברוב המקרים)

– משבח את הערך של האתר (ניתן למכור אותו בהמשך)

ציטוט מאתר goll:

הידעת ? על פי הצהרת גוגל : “איש אינו יכול להבטיח מיקום מדוייק בדף התוצאות”.

כתבה מעניינת על קידום אורגני מאתר גול

חסרונות של קידום אורגני בגוגל:

– לא יציב ותלוי בשינויים: ישנן אין סוף סיבות לשינויים כגון: מלחמות, בחירות, דברים שמפורסמים אמרו ועוד.

– לוקח זמן רב וצריכים להשקיע המון עבודה

– התוצאות האורגניות תמיד מופיעות מתחת לתוצאות הממומנות

2. קידום ממומן בגוגל (Google Adwords) – קידום בתשלום

קידום ממומן תמיד יופיע בראש רשימת החיפוש, מעל האתרים שמופיעים בחיפוש האורגני מסיבה אחת פשוטה: לגוגל יש אינטרס לתת לי מקום טוב כי אני משלם כסף ולפעמים הרבה כסף.

פרסום בגוגל מתנהל כמו זירה שבה יש מפרסמים שמתחרים על שטח פרסום מצומצם.

אך יש גם שיקולים נוספים להצגת סדר המודעות כגון:

ביצועי המודעה, האם התוכן בתוך המודעה מביא ערך מוסף והוא רלוונטי למי שהקליק ועוד.

לגוגל חשוב מאוד חווית המשתמש והם יעדיפו לוותר על הרבה כסף כדי שהמשתמש יהנה ושגוגל תביא לו תוצאות מדויקות, את הכסף גוגל גובה לפי מחיר לקליק.

מחיר לקליק- המחיר לקליק משתנה בהתאם לתחרות וישנן המון דרכים לעשות חקר מילות חיפוש כדי לדעת כמה קליק אמור לעלות

(במידה ויעניין אתכם כתבה רק על קידום ממומן בגוגל עם הסבר ושלבים אשמח לתגובות)

יתרונות פרסום ממומן בגוגל:

– תוצאות מיידיות

– ניתן להפנות לדף נחיתה ולא חייב אתר בשביל זה

– אפשרות להגיע לקהל מאוד ספציפי וממוקד

חסרונות פרסום ממומן בגוגל:

– אם לא מכוונים לקהל נכון ועושים חקר נכון העלות לקליק יכולה לעלות המון כסף והקמפיין לא יהיה רווחי עד לרמה שנוכל להפסיד כסף מהקידום

– סתם אנשים שמקליקים ומבזבזים לנו כסף, למרות שכל IP(מחשב) יכול לעלות לנו רק על פעם אחת.

וזהו להיום ילדים 🙂

אהבתם?

פרגנו לי !

שתפו ותספרו לחברים.

אה.. ונשמח לראותכם שוב !!

דילוג לתוכן