“לי זה ברור כשמש, המהלך הזה הוא אחד מהמהלכים השיווקיים הגדולים שנתקלתי בהם!”
#מקדונלדס #טורדעה #אוכל #מזוןמהיר #שיטותשיווק
מאמר זה הוא טור דעה אישית של הכותב בלבד!
בשבוע שעבר קיבלנו בשורה שקצת היממה אותי, מקדונלד’ס מפסיקים את הפעילות שלהם בישראל בשל הקורונה.
הכותרות היכו גלים, באתרים רבים נכתב על כך וזה הפך להיות מאוד ויראלי ויצר אפילו קצת לחץ אצל הלקוחות ואצל הציבור הרחב.
התמונה שהצליחה לקרוע לי את הלב
“בגלל הקורונה: מקדונלד’ס מפסיקה זמנית את פעילותה בישראל
עם זאת, הרשת תמשיך להפעיל חמישה סניפים במתכונת חירום, אשר יספקו אוכל חינם לבתי חולים, צוותי מד”א וכוחות הביטחון”
כתבה מאתר גלובס, שני מוזס, 23.3.2020. למעבר לכתבה לחצו כאן
רק שלאחר 6 ימים בדיוק, מקדונלדס הודיעו כי הם חוזרים למשלוחים והפעם במתכונת יותר מורחבת שכוללת גם סניפים של מק דרייב(טייק אווי), שיתוף פעולה עם “תן ביס ו ” Wolt ” .
כן כן, לאחר שנרגעה ההתרגשות שלי שמקדונלד’ס חוזרים ושאני יכול לחזור לאכול כמויות מסחריות של צ’יקן נאגטס, פתאום משהו הריח לי מסריח.
אז מקדונלד’ס היקרים, מה קרה ב- 6 ימים האלה שהחלטתם לחזור ועוד חזקים יותר?
לי זה ברור כשמש, המהלך הזה הוא אחד מהמהלכים השיווקיים הגדולים שנתקלתי בהם!
הם יצרו באז כל כך גדול שאין אחד בישראל שלא הכניס את זה לשיח היום יומי שלו.
הרי בתקופה מלפני הסגירה, מקדונלדס עבדו טוב(אני מניח) לפחות כי כשאני עשיתי משלוח פעמיים לא נשאר להם כמעט כלום בסניפים.
ואז פתאום אחרי 6 ימים בלבד(כנראה של התארגנות מחדש ושיתופי פעולה חדשים), בום! החזרה הגדולה שכולנו חיכינו לה.
מפה אני אתן לכם להפעיל את הראש לבד ולחשוב האם דבר זה הוא מקרי או מתוכנן?
אחחח, מקדונלד’ס אתם פשוט גאונים!
“אני עובד מסביב לשעון כולל שישי שבת”, “אני צריך לסבול הרבה שטויות של בעלי עסקים שאני עובד איתם”, “אני לא יודע אם אני מתוגמל מספיק” , “זה לוקח ממני את כל הזמן שבעולם” עד כאן מדובר בטענות של בערך כל מקדם דיגיטלי בארץ ישראל.