חבילות שיווק מיוחדות כוללות צילום ועריכת סרטונים ויראליים במחירים מיוחדים

מדוע מי שעוסק בקידום עסקים עובד הכי קשה במדינת ישראל?

#תומאסו#בוניםעולםדיגיטלישלםבשבילך#קידוםעסקים#רשתותחברתיות#פייסבוק#אינסטגרם#קידום#דיגיטל#מדיה

“אני עובד מסביב לשעון כולל שישי שבת”, “אני צריך לסבול הרבה שטויות של בעלי עסקים שאני עובד איתם”, “אני לא יודע אם אני מתוגמל מספיק” , “זה לוקח ממני את כל הזמן שבעולם” עד כאן מדובר בטענות של בערך כל מקדם דיגיטלי בארץ ישראל.

טוב, אז למי שלא יודע עדיין, שמי תומר פולת ואני הבעלים של חברת “תומאסו” חברה לקידום עסקים בדיגיטל ושמתי לב שאני ועוד קולגות שלי לא מספיק מרוצים ביחס לסגנון החיים שבו אנו חיים. הרי אנחנו יכולים לעבוד מכל מקום בעולם, לטוס, לנסוע, לטייל, לעבוד אשכרה מהבית ולעשות כסף טוב,אבל משהו חסר, הריגוש הוא לא תמיד נמצא, הרבה עבודה אינטנסיבית והרבה שעות עבודה ביום.

אז קודם כל למען הסר ספק, אני מאוהב בעבודה שלי, בעסקים שעובדים איתנו ותמיד מתרגש ללמוד עוד כי בתחום הזה לא משנה כמה תדע, תמיד יהיה עסק חדש עם תחום של הכרת.

אבל מה שהרבה ממכם לא יודעים הוא כמה עוצמות נפשיות מקדם עסקים צריך. לכל בעל עסק יש שיגעון משלו והוא יכול להתעכב איתך על כל שטות ולגזול ממך המון זמן ביום.. ואם יש משהו שבאמת חשוב למקדם העסקים זה הזמן. מדובר במרדף יום-יומי שבו צריך להספיק לקדם / לעלות / לפרסם וליצור.

גם בתקופות חלשות יותר (כן יש כאלה, אנחנו לא קוסמים) אנחנו צריכים לעודד את בעלי העסקים שלנו ולהיות חזקים בשבילם. אנחנו צריכים להראות אופטימיות גם ביום קשה שעברנו, אנחנו צריכים להיות במיטבנו בכל פגישה מול מנכ”ל או בעלים של חברה, אנחנו צריכים להביא אנרגיות לכל מקום שאנחנו הולכים אליו. אנחנו צריכים להיות זמינים בשעות לא שעות.

לדוגמה: לקוח שלנו “ארגנטינוס” עושה אירועי בשר יוקרתיים בערב מדיי שבוע כמה פעמים.

אנחנו צריכים להיות שם בשבילו, זמינים, לעלות חומר עדכני ופרשי, לעודד אותו ולתמוך בו ולהראות לו באמת כמה אנחנו מאמינים בו כי אם לא נאמין בו, סביר להניח שתוצאות כמו שהוא מצפה לא יגיעו.

אצלנו בחברה, אנחנו נפגשים עם כל בעל עסק שעובד איתנו בין פעם לשבוע לפעם בשבועיים, תחשבו כמה זמן זה לוקח מהשבוע, אך זהו משהו הכרחי, אנחנו ממליצים לכל הקולגות שלנו להתנהג כמונו בנושא.

הדבר עוזר לנו להכיר את הלקוח לעומק, ללמוד אותו והוא אותנו ובכך אנחנו נהיים משפחה תוך זמן קצר.

המטרה של הכתבה היא להראות לכם כמה חשוב באמת לשכור מקדם עסקים לעסק שלכם.

אין כזה דבר היום להחזיק עסק ולא לקדם אותו באינטרנט.

במידה ותרצו, אכתוב כתבה מעמיקה נוספת על איך בוחרים מקדם מתאים לעסק שלי.

כתבו לנו אם אהבתם, עשו לייק ושתפו !

דילוג לתוכן